Hoe kan ik me aanmelden voor de Knippie nieuwsbrief?
Onderaan de website vind je een veld om je aan te melden voor de Knippie nieuwsbrief. Als je je hebt aangemeld ontvang je tweemaal per editie een nieuwsbrief. Je kunt je ook aanmelden via je Account.
Ik heb geen bevestigingsemail van mijn registratie voor de nieuwsbrief ontvangen, hoe lang duurt dat?
In principe ontvang je direct na het registreren op onze site een bevestigingsmail. Deze mail bevat de link om je bevestiging definitief te maken. Heb je de bevestigingsmail niet ontvangen, dan is het mogelijk dat hij in je spam filter terecht is gekomen. Is de bevestigingsmail ook daar niet terechtgekomen, stuur dan een mail naar redactie@knippie.nl.
Hoe kan ik me afmelden voor de Knippie nieuwsbrief?
In de nieuwsbrief vind je onderin een link ‘afmelden’. Als je deze link aanklikt, krijg je een bevestigingsscherm waarmee je afmelding bevestigd wordt. Je kunt je ook in Mijn Account op Knippie.nl uitschrijven van de nieuwsbrief.
Wat is het verschil tussen de Knippie online shop en het tijdschrift?
De online shop van Knippie en het tijdschrift zijn beide onderdelen van het merk Knippie. De online shop bevat een selectie van de patronen die in het tijdschrift staan. Niet alle patronen uit het tijdschrift worden online verkocht.
Hoe kan ik me abonneren op Knippie tijdschrift?
Je kunt een abonnement op Knippie tijdschrift afsluiten via deze link: Abonneren. Je kunt dit ook telefonisch doen op nummer 085 888 5635 (ma t/m vrij van 09.00 – 17.00 uur) Wil je een abonnement afsluiten voor een adres buiten Nederland? Stuur dan een mail naar klantenservice@knippie.nl. Je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen op 085 888 5635 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur)
Ik wil mijn abonnement beëindigen, hoe doe ik dat?
Je kunt je abonnement beeindigen door contact op te nemen met de klantenservice op nummer 085 888 5635 (ma t/m vrij van 09.00 – 17.00 uur)
Hoe kan ik me registreren voor de Knippie shop?
Om te registreren dien je een account aan te maken. Deze kun je hier aanmaken.
Waar vind ik mijn account profiel?
Je vindt de link naar je account profiel bovenin elke pagina van Knippie.nl. Zorg dat je eerst inlogt. Je kunt ook hier naar je profiel gaan.
Ik heb geen bevestigingsemail van mijn account ontvangen, hoe lang duurt dat?
In principe ontvang je direct na het registreren op onze site een bevestigingsmail. Heb je de bevestigingsmail niet ontvangen, dan is het mogelijk dat hij in je spam filter terecht is gekomen. Is de bevestigingsmail ook daar niet terechtgekomen, stuur dan een mail naar shop@knipmode.nl
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Je kunt je gegevens wijzigen door in te loggen en naar je profiel te gaan. Heb je in de afgelopen 3 dagen een bestelling gedaan? Dan is het mogelijk dat deze nog naar je oude gegevens verstuurd is. Je kunt hier eventueel contact over opnemen via email: shop@knipmode.nl
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je deze resetten. Dit kun je doen door naar het inloggen te gaan en te klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Je krijgt een nieuw wachtwoord via de mail toegestuurd. Wanneer je met dit wachtwoord inlogt, is het van belang dat je deze gelijk wijzigt. Dit kan in je account profiel
Kan ik een patroon kopen zonder een account aan te maken?
Je moet een account aanmaken om een Knipmode patroon online te bestellen. Wanneer je een patroon per post wilt ontvangen, hebben we namelijk je adresgegevens nodig. Wanneer je een patroon als PDF bestelt, staat de link naar de PDF in je Knippie.nl account
Wat is een downloadbaar PDF patroon?
Naast je patroon per post ontvangen, bieden we je ook de mogelijkheid aan om je patroon als een PDF te ontvangen. Wanneer je een PDF patroon bestelt, ontvang je een link waarmee je het patroon direct op je eigen computer kunt uitprinten. Met de instructies erbij kun je zo aan de slag.
Hoe kan ik een PDF patroon downloaden en printen?
Wanneer je een patroon als PDF bestelt, komt in je account bij Mijn PDF’s een link te staan naar het patroon. Als je op deze link klikt, opent het patroon. Print als eerste stap pagina 1 van het bestand uit. Dat is de pagina waarmee je je printerinstellingen kunt checken. Kloppen alle instellingen, dan kun je de rest van het patroon uitprinten! Zorg ervoor dat je enkelzijdig print.
Ik wil een patroon kopen, maar wat is het verschil tussen PDF en Opsturen?
Wanneer je ervoor kiest om een patroon als PDF te bestellen, ontvang je direct na je betaling in je account een link naar het patroon. Deze kun je gelijk uitprinten en mee aan de slag gaan. Wanneer je een patroon laat opsturen, printen wij het voor je uit. Je ontvangt het patroon binnen 3-5 werkdagen na je betaling.
Waar kan ik mijn aankopen vinden?
Je aankopen staat in je bestelgeschiedenis. Dit is onderdeel van je account. Klik bovenin de site op Mijn account en vervolgens op bestelgeschiedenis.
Hoe kan ik een patroon bij een copyshop printen?
Wanneer je een patroon als PDF bestelt, komt in je account bij Mijn PDF’s een link te staan naar het patroon. Als je op deze link klikt, opent het patroon. In plaats van deze direct te printen, sla je het bestand rechtstreeks op een USB-stick of op je computer en daarna op een verwisselbare schijf, zoals een USB-stick, CD of DVD, en ga hiermee naar de copy shop. Je kan het PDF-bestand misschien ook mailen. De copyshop kan het PDF-bestand dan voor je uitprinten. Zeg er wel bij dat het op A4 papier moet en dat het enkelzijdig en op ware grootte geprint moet worden. Controleer de prints zelf ook nog even in de copyshop m.b.v. het controle vierkant!
Als ik een PDF patroon koop, mag ik de link op mijn blog zetten of doorsturen?
Het patroon dat je aankoopt is alleen voor eigen gebruik. Je mag de link naar de PDF dus niet op je blog zetten of doorsturen. Wanneer je dit wel doet kan Knippie stappen ondernemen.
Ik wil mijn patroon terugsturen, kan dat?
Wanneer je een PDF patroon besteld hebt, is het helaas niet mogelijk om deze terug te sturen. Wanneer je een patroon per post hebt ontvangen, kun je deze retourneren met reden van teruggaaf. Knippie.nl zal per situatie bekijken of restitutie van het aankoopbedrag gerechtvaardigd is.
Hoe kan ik een restitutie voor mijn aankoop krijgen?
Helaas is het niet mogelijk om voor PDF patronen restitutie te ontvangen. Wanneer je een patroon per post ontvangen hebt, kun je deze retourneren met opgaaf van reden. Knippie.nl zal per situatie bekijken of restitutie van het aankoopbedrag gerechtvaardigd is.
Is er een verschil tussen de patronen in de online shop en Knippie tijdschrift?
Knippie tijdschrift en de online shop zijn beiden onderdeel van het merk Knippie. De patronen worden door dezelfde ontwerpafdeling gemaakt en ontwikkeld. Het enige verschil tussen beiden is dat de online shop van Knippie niet alle patronen bevat die in het blad staan. Er wordt elke editie een selectie van de patronen gemaakt, welke online verkocht gaan worden.
Ik heb een patroon in Knippie tijdschrift zien staan, waar kan ik deze online vinden?
In de online shop van Knippie kun je zoeken op editie van het tijdschrift. Wanneer je dit zoekcriterium gebruikt, zie je een overzicht van alle patronen die online beschikbaar zijn. Elke editie plaatsen we een selectie van de modellen die in het blad staan. Op dit moment hebben we nog niet alle edities van 2011 toegevoegd en edities ouder worden niet toegevoegd. Mocht het om een model uit een oudere editie gaan, dan kun je altijd contact opnemen met redactie@knippie.nl.
Welke maat van het patroon moet ik gebruiken?
De maten van de Knippie patronen verschillen van de confectiematen die je in de winkels vindt. Het is dus belangrijk om voor je aan de slag gaat met het patroon, je maten opneemt. We hebben een handige PDF waarmee je er zeker van kan zijn dat het opmeten van je maten correct gaat.
Ik weet niet hoe ik verder moet in mijn patroon, wie kan mij helpen?
Wanneer je niet weet hoe je verder moet in je patroon kun je altijd een mail sturen naar coupeuse@newskoolmedia.nl.
In de werkbeschrijving wordt verwezen naar naaitips, waar vind ik deze?
De naaittips staan op Knippie.nl onder de button tips&tricks. We hebben de verschillende naaitips waarnaar verwezen wordt in de werkbeschrijving onderverdeeld en in een handig printbare PDF staan. Kun je niet genoeg informatie vinden, dan kun je altijd overwegen om ons handboek aan te schaffen.
Ik heb een probleem met de Knippie site, wat kan ik doen?
Wanneer je problemen ondervindt met de website, kun je een mailtje sturen naar shop@knipmode.nl. Wanneer je een printscreen van het probleem bij kunt sluiten, zou ons dat erg helpen.
Ik krijg een 404 of een 500 pagina fout, wat kan ik doen?
Wanneer je problemen ondervindt met de website, kun je een mailtje sturen naar shop@knipmode.nl. Wanneer je een printscreen van het probleem bij kunt sluiten, zou ons dat erg helpen.
Ik heb interesse om op Knippie.nl te adverteren, hoe kan ik meer informatie krijgen?
Wanneer je interesse in adverteren kun je het beste contact opnemen via redactie@knippie.nl.
Is het mogelijk om een commerciële samenwerking met Knippie online te starten?
Wil je een commerciële samenwerking opstarten met Knippie online? Stuur ons dan een mail redactie@knippie.nl.
Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar redactie@knippie.nl.